NEDEN HEP BEN?
₺3.552,00
1
<p>Hep sen mi anlıyorsun?
Hep sen mi toparlıyorsun?
Herkes gidebiliyorken, sen neden kalıyorsun?
Bazılarımız için hayat hep biraz daha ağırdır.Çocukluğu erken biter, yükü erken başlar.Sevgiyi bile hak etmek için çabalamak gerekir.Ve yıllar geçer… ama hâlâ aynı soru içtedir;
“Neden hep ben?”
Bu dizilim, işte o sorunun frekansla duyulduğu yerdir.(Ben bu frekansın ve bu soru yumağının tam göbeğindeydim mesela)
</p><p><strong> Bu frekans kimlerde çalışır?</strong></p><p><br></p><p>Herkes için elinden geleni yapan ama kendisi için bir şey isteyemeyenlerde
Sürekli anlayış gösteren ama hiç anlaşılmayanlarda
Herkesin sırtını yasladığı ama kendi yaslanacak yeri olmayanlarda
Ruhsal açılımı olan ama “dünya hâliyle” baş edemeyenlerde...
Kökten yukarıya kadar dağılmış enerji alanını yavaşça merkeze çekeceğiz önce ve aura katmanlarında yıllardır başkaları için açılmış alanları kapatacağız.
Kalp merkezinde “ben de hak ediyorum” frekansını yeniden kuracağız.
"Her şey bana geliyor" yorgunluğunu “ben artık seçiyorum” gücüne dönüştüreceğiz.
</p><p>Şifa olacak biliyorum</p>